منو

پنج شنبه, 30 فروردين 1403 - Thu 04 18 2024

A+ A A-

حکم ترشح دختران با دیدن فیلم مستهجن - جنابت بانوان - دیدن فیلم و عکس مستهجن - توصیه رهبر انقلاب به جوانان [جنابت] [گناهان]

سؤال

یکی از دوستانم دچار چنین مشکلی هست،خودش میترسید بپرسه،

نامه ای ک نوشته رو بنده میفرستم تا جوابش ب ایمیلش بره و بخونه.با تشکر

 

ی دختر مجرد و مذهبی هستم و با هیچ پسری ارتباط نداشتم.از سال93 با وارد شدن ب چت روم ها و سایت های مختلف از روی کنجکاوی حس جنسی تو من تحریک شد و ب تقلید از اون عکسها و فیلم ها با قسمت بیرونی واژن خودم بازی میکردم.ب طوريک فقط ی مایع بی رنگ ميومد بیرون و گاهی هم بدنم سفت ميشد،ن همیشه.

بیشتر فقط سرگرمی و عادت بود تا لذت.

تا همین چند ماه پیش فک میکردم این فقط ی سرگرمیه،آخه شنیده و دیده بودم ک برای خانوم ها خودارضایی همراه با دخول در واژن و بیرون آمدن منی باید باشه و در این صورت غسل کردن واجب ميشه.

تا اینکه تو آبان ماه امسال ی کتاب احکام خوندم و خیلی از مسائل و احکام رو فهمیدم،ولی چن تا سوال من باقی مونده هنوز و جوابشو نگرفتم ازون کتاب.

اول اینک من بارها سعی کردم ترک کنم چون ميدونم کار بديه،ولی نتونستم،شده عادت برام،اگ انجام ندم خیلی ب اعصابم فشار مياد.

شرایط ازدواجم ندارم متاسفانه.

دوم اینک من فک میکردم منی ک از دختر مياد بيرون بايد سفید رنگ باشه وغلیظ، ن بی رنگ.البته چن ساعت بعد این کار یا فردای اون روز با راه رفتن یا پریدن یا دفع مزاج ی مایع سفید و غلیظ کمی از من خارج ميشد.

آخه از خیلی سال پیش ازين و قبل ازینک درگیر این مسائل بشم من در طول ماه ترشحات سفيدرنگ رو کم و بیش داشتم ک ميگفتن برا خانوما طبیعیه و اون زمان اصلن هیچ چیزی برام محرک جنسی نبود ک بخام تحریک بشم.

براهمینم سر این مسئله هم فک نميکردم خود ارضایی باشه و غسل واجب باشه برای نماز و روزه و عبادات.

البته گاهی ک احتمال میدادم غسل احتلام انجام میدادم،ولی ن همیشه،ولی با خوندن اون کتاب متوجه شدم ک باید غسل جنابت میکردم،درصورتیکه فک میکردم غسل جنابت برای متاهل هاست.

البته ی استادی هم ميگفت باید با اوج لذت باشه بیرون آمدن منی ک برای خانوما معمولا اتفاق نمیفته.

اینکار اوایل برای من سرگرمی بود و اصن لذتی درکار نبود،ولی الان دیگ لذت میبرم،ولی نميدونم اوجش ینی چی؟

باتوجه ب اینک خودم و خانوادم بسیار مقید و مذهبی هستیم و یکی از عذابهای زندگی من شده این کار و باتوجه ب شرایطی ک توضیح دادم آیا تمام عبادات این چند سالم هیچ و پوچ شده؟ باید دوباره ب جا بيارم؟ باید کفاره بدم؟همممممشو؟!!!

چون بیماری صرع دارم، توانایی روزه رو ندارم،همین ماه رمضونشم دکتر چن ساله پیش گفته بود نگیر،ولی من میگیرم،حالمم بد نميشه.

توانایی مالی برای پرداخت کفاره مالی هم ندارم،اگ ب خونوادمم بگم باورشون نميشه وفقط آبروم ميره،باتوجه ب اینک اصلا صلاح نيس مطرح بشه و فقط خرابتر ميشه اوضاع.

گاهی ب حدی هست ک تمام روز فکرم مشغوله و چن بار انجامش ميدم وهمچنان هم نیازم برطرف نميشه،طوريک اگ بخام برای هربار انجام دادنش برم غسل کنم خانوادم بهم شک میکنن و آبروم ميره و امکان این نيس ک روزی 3 بار برم حموم برای غسل،

ميخواستم ببینم اگ با اون شرایطی ک گفتم درصورتیکه غسل بهم واجب بشه بجاش ميتونم تیمم کنم برای نماز و روزه ها و....؟؟؟؟

گاهی هم بدون دست زدن و کاری کردن،تحریک میشم و هزارجور فکر مياد تو ذهنم و گاهی هم بی دلیل و یهویی همون مایع بيرنگ و یا سفید خارج ميشه ازم،دراين حالتم غسل بهم واجب ميشه؟

احکام عبادات این چن سالم باتوجه ب این شرایطم چی ميشه؟

و درصورت ناتوانی در انجام دادن چیکارکنم؟

دیدن فیلمهای مستهجن روزه را باطل میکند؟

 

نام مرجع تقلید:

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی)

 

پاسخ:

با عرض سلام و ادب؛

ترشحات و مایعاتی که از زن خارج می شود پاک است و موجب غسل نمی شود؛ بله اگر زن به اوج لذت جنسی برسد و در آن حال مایعی از او خارج شود، در حکم منی بوده و جنابت محقق شده و غسل بر او واجب می شود ولی اگر شک کند که به این مرحله رسیده یا نه و یا شک در خروج مایع داشته باشد، غسل واجب نیست.

شایان ذکر است؛ در هر صورت استمناء و دیدن عکس ها و فیلم های مستهجن حرام است. در لحظه ای که برای انجام گناه وسوسه می شوید فکر خود را بگونه ای به امر دیگری مشغول کرده و در عین حال آثار شوم معنوی و اخروی گناه که از یک سو موجب دوری از حضرت حق و از سوی دیگر موجب استحقاق عذاب الهی است، در ذهن خود یادآوری کرده و با هوای نفس خویش به مبارزه برخیزید. مداومت در خواندن قرآن، شرکت در مجالس وعظ و خطابه، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تلاش و جدیت در تحصیل و کسب علوم و معارف، اشتغال به کار مفید و هنرهای سودمندی چون خطاطی، نقاشی، صنعت و...، غافل نبودن از یاد مرگ و روز قیامت می تواند انسان را در این راه یاری کند. إن شاء الله توفیق ترک گناه نصیب شما شود. [1]

برای اطلاع بیشتر از حکم شرعی مساله مورد نظرتان و حکم دیدن صحنه ی شهوت انگیز درخواب و احتلام و استمناء دختران و همچنین توصیه مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) به جوانان اینجا را کلیک نمایید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[1] سایت استانها، ویژه نمایندگان مقام معظم رهبری، بخش سوالات نمایندگی ها ، شماره استفتاء: 424330 / اجوبة الاستفتائات، ص34، س170 و 171 / منتخب المسائل ، ص11، م51 / جوابهای ثابت، ویژه نمایندگان کشوری مقام معظم رهبری، فصل 2، (طهارت) ص3، م18 / استفتاء خصوصی از معظم له، شماره استفتاء:  MJIYvbv59x4/


مجوز استفاده از قالب مذهبی یاسین براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید